Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ Bazaar

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΥΣ:

ΕΛΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑ
ΕΦΗ ΜΠΟΡΗ
ΑΣΤΕΡΙΑ ΜΑΣΟΥΡΑ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ
ΜΑΙΡΗ ΓΚΕΛΕΣΤΑΘΗ
ΣΑΣΑ ΒΑΛΑΟΥΡΑ 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΛΑΝΤΑ
ΑΝΝΑ ΚΗΡΥΚΟΥ 
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΛΑΝΤΑ
ΔΗΜΗΤΡΗ ΛΗΞΟΥΡΙΩΤΗ
ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΧΛΕΜΠΟΓΙΑΝΝΗ
ΛΙΝΑ ΣΑΜΟΥΗΛ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΟΥΚΟΥ
ΓΙΟΥΛΗ ΜΠΑΜΠΙΝΑ
ΛΙΤΣΑ ΒΕΚΙΛΗ
ΤΑΚΗ ΣΑΜΟΥΗΛ
ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ


ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΑΝ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ  Bazaar..



ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ 2012

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ  ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΣΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΘΗΝΩΝ 2012

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !





Τροφές που καθαρίζουν τα δόντια






Πηγή:www.pinnokio.gr

Τετάρτη, 12 Δεκεμβρίου 2012

Δείτε τι δεν πρέπει να φάτε αν πεινάτε το βράδυ .!

                                Μετάβαση:http://www.kamikaze.gr/2012/10/blog-post_4085.html


Πηγή: www.kamikaze.gr

Μπορείς να προπονείσαι μετά μουσικής αλλά μην περιμένεις αποτελέσματα..!

                                                               Μετάβαση:
http://www.pinnokio.gr/arthro/mporeis-na-proponeisai-meta-moysikhs-alla-mhn-perimeneis-apotelesmata


Πηγή:www.pinnokio.gr

Κυριακή, 9 Δεκεμβρίου 2012

ΔΕΙΤΕ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΠΛΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ!!!

ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟ BAZZAR ΠΟΥ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ


ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ!!


Καθημερινή φροντίδα του προσώπου


                                  Μετάβαση :http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=1123



Πηγή :www.iatronet.gr

ΠΑΙΔΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ


                                      Μετάβαση: http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=1123

                                      

Πηγή:http://www.iatronet.gr

Επικίνδυνες δίαιτες

  Μετάβαση :http://www.iatronet.gr/article.asp?art_id=11583


Πηγή: http://www.iatronet.gr

Ρόδι: Ο καρπός της ζωής και της καλοτυχίας

 Μετάβαση: http://www.vita.gr/html/ent/834/ent.7834.asp



Η άσκηση στα παιδιά

Χειμερινή κολύμβηση! Εύκολη, ευχάριστη και ιδιαίτερα ωφέλιμη!




Περιμένετε το καλοκαίρι πώς και πώς γιατί σας έχουν λείψει τα μπάνια στη θάλασσα; Μόλις τελειώνει το καλοκαίρι και η θερμοκρασία ξεκινά να πέφτει σταδιακά το μόνο που σκέφτεστε είναι ότι θα αποχαιρετίσετε τη θάλασσα; Υπάρχει λύση και για σας, η οποία δεν ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας. Δεν είναι επικίνδυνη, ούτε επώδυνη όπως  μπορεί να πιστεύατε αρχικά. Τα χειμερινά μπάνια στη θάλασσα σάς προσφέρουν απεριόριστη απόλαυση, ευεξία, ενεργητικότητα και διάθεση για ζωή, ενώ δεν είναι καθόλου επίπονα όσο και αν τρέμετε στην ιδέα της χαμηλής θερμοκρασίας του νερού. 
Στατιστικές μάλιστα αναφέρουν ότι οι χειμερινοί κολυμβητές εμφανίζουν 60 φορές λιγότερες πιθανότητες να κρυολογήσουν κατά τη διάρκεια του χειμώνα, ενώ 30 φορές πιο περιορισμένες πιθανότητες να προσβληθούν από άλλες ασθένειες απ’ ότι οι αποκλειστικά θερινοί κολυμβητές. Ειδικοί μάλιστα επισημαίνουν ότι τα χειμερινά θαλάσσια μπάνια μπορούν να λειτουργήσουν θεραπευτικά σε χρόνιες παθήσεις, όπως είναι η υψηλή αλλά και η χαμηλή αρτηριακή πίεση, ερεθισμούς στα γεννητικά όργανα, δερματοπάθειες, ενώ υποστηρίζουν ότι βελτιώνουν σημαντικά την ποιότητα ζωής των διαβητικών. 

Μεταξύ των ευεργετικών ιδιοτήτων της κολύμβησης είναι ότι αποτελεί μία από τις καλύτερες και αποτελεσματικότερες μορφές άσκησης για το ανθρώπινο σώμα. Κρατά το σώμα σε φόρμα, βελτιώνει το μυϊκό σύστημα, τη στάση του σώματος, την αντοχή, την ευλυγισία αλλά και την καρδιοαγγειακή λειτουργία. Η θερμοκρασία του σώματος παραμένει σε φυσιολογικά επίπεδα, καθώς η κολύμβηση βελτιώνει την κατανομή του οξυγόνου στο σώμα χωρίς να το ταλαιπωρεί. Ειδικοί μάλιστα επισημαίνουν ότι τα οφέλη της κολύμβησης στο ανθρώπινο σώμα δεν επιτυγχάνονται με καμία άλλη μορφή άσκησης. Πρόκειται για γυμναστική την οποία μπορεί κανείς να κάνει καθ' όλη τη διάρκεια της ζωής του από τις πιο μικρές ηλικίες έως τις πιο προχωρημένες. Το καλύτερο δε χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης μορφής άσκησης είναι ότι δεν καταπονεί τις αρθρώσεις ούτε και τα πόδια. Άτομα που υποφέρουν από πόνους στις αρθρώσεις και ως εκ τούτου αδυνατούν να τρέξουν λόγω πόνων μπορούν πολύ εύκολα να κολυμπήσουν άφοβα, ανώδυνα και ιδιαίτερα αποτελεσματικά, καθώς δεν επιβαρύνονται καθόλου οι αρθρώσεις σε κανένα σημείο του σώματος. Σημαντική βελτίωση παρατηρείται επίσης και ύστερα από μακροχρόνια κολύμβηση στην κατάσταση των πνευμόνων, καθώς κατά την διάρκειά της ο κολυμβητής χρειάζεται περισσότερο οξυγόνο, το οποίο παράγει ο οργανισμός του. Παράλληλα, ρυθμίζει την θερμοκρασία του σώματος τόσο το καλοκαίρι όσο και το χειμώνα με αποτέλεσμα να αποφεύγει ο κολυμβητής να βρίσκεται σε τεχνητό κλιματιζόμενο περιβάλλον. 
Άτομα μάλιστα που επιθυμούν να βελτιώσουν τις αντοχές τους και τη διάρκεια της άσκησης που ακολουθούν προχωρούν σε συστηματική κολύμβηση. Αθλητές μάλιστα που επιθυμούν να βελτιώσουν τη φυσική τους κατάσταση ακολουθούν προγράμματα κολύμβησης (χειμώνα – καλοκαίρι). Η κολύμβηση θεωρείται από τις καλύτερες μορφές βελτίωσης της αντοχής χωρίς μάλιστα να επιβαρύνεται το μυϊκό σύστημα του αθλητή ούτε οι αρθρώσεις. Αρκετοί γυμναστές μάλιστα υποστηρίζουν ότι η κολύμβηση μπορεί να χρησιμεύει ως ζέσταμα πριν από κάποιο άθλημα αλλά και χαλάρωση μετά από κάποιο άθλημα. Μετά από κάποια άσκηση στο έδαφος, λίγα μέτρα κολύμβησης μπορούν να εξασφαλίσουν την επαναφορά των χτύπων της καρδιάς σε φυσιολογικά επίπεδα, την ρύθμιση του κυκλοφορικού αλλά και την επούλωση τυχόν μικροτραυματισμών που δεν έχουν διαπιστωθεί καθώς το σώμα παραμένει ακόμη ζεστό. Δεν θα πρέπει επίσης να ξεχνάμε ότι η κολύμβηση καίει θερμίδες σε ιδιαίτερα αποτελεσματικό βαθμό. Κρίνεται ιδιαίτερα αποτελεσματική για ανθρώπους που βρίσκονται σε πρόγραμμα αδυνατίσματος. Παράλληλα χαλαρώνει ιδιαίτερα το μυαλό βελτιώνοντας τη διαδικασία της σκέψης. 
Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι γιατροί υποστηρίζουν ότι η χειμερινή κολύμβηση αποτελεί ιδανική άσκηση για τα ηλικιωμένα άτομα. Βέβαια όπως σε κάθε ηλικία, στην τρίτη ηλικία ακόμη περισσότερο, απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή και συνεχής συνεννόηση με το θεράποντα ιατρό του κολυμβητή. Καλό είναι πριν ξεκινήσετε το «μαραθώνιο» κολύμβησης να συζητήσετε με τον γιατρό σας (παθολόγο ή καρδιολόγο) αν αυτού του είδους η άσκηση είναι κατάλληλη για την δική σας περίπτωση με βάση την κλινική σας εικόνα. Ιδιαίτερη σημασία επίσης έχει ο ρυθμός με τον οποίο ξεκινάτε τις βουτιές στη θάλασσα. Ξεκινήστε αργά, και μάλιστα ακόμη πιο αργά σε περίπτωση που πάει καιρός από την τελευταία φορά που κολυμπήσατε συστηματικά. Συνοδός σας πρέπει να είναι πάντα η λογική και η σύνεση, καθώς δεν θα πρέπει να εξαντλήσετε τον οργανισμό σας. Την πρώτη στιγμή που θα αισθανθείτε ότι οι αντοχές σας έχουν αρχίσει να σας προδίδουν, απλώς σταματήστε, βγείτε από το νερό και φροντίστε να βρεθείτε σε ένα ζεστό περιβάλλον.

 Αναδημοσίευση από το περιοδικό Ευεξία & Διατροφή. Τεύχος 35 ΙΑΝ - ΦΕΒ 2009  

ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΛΑΡΙΑ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ..!!

Άντε να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά..!!!



Η τέχνη που τσουρουφλίζει





Πηγή: www.pinnokio.gr

Ανάπηρη σκυλίτσα σώζει την οικογένειά της από τις φλόγες!